?

Log in

sorrow only lasts so long...

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile
> and on the other side ...
> previous 27 entries

November 29th, 2007


07:21 pm
ok, this is just disturbing:



/

(3 comments | Leave a comment)

July 5th, 2007


10:43 am - it has been a LONG ass time
Hmmm . . . so since it has been since OCTOBER that I have written in here, I guess there should be a lot to talk about. However, there really isn't THAT much. Basically, I am taking a 4-day-a-week summer Bio class at Cal, working 4 days a week, and spending the rest of my time enjoying summer with my friends and family. (Mainly my friends). School is OK, although pretty intense. Work is awesome as always . . . I love my coworkers.

I'm looking for a 2br house in the Albany/El Cerrito/Berkeley area, so if anyone knows of anything affordable, LET ME KNOW. I gotta get on that search . . .

anyway, I'm about to go leave for class today. Gotta go take a shower.

Adios livejournal faithfuls.
Current Location: my room, san rafael

(3 comments | Leave a comment)

October 11th, 2006


11:55 pm
just thought i should write SOMETHING since i never do.
miterms are halfway over for me ...... too bad they span over a 1-month period. blahhh. soon it will be break (sorta soon, i guess). i need to buy a headlight ... fuck that.

(2 comments | Leave a comment)

August 21st, 2006


05:51 pm - so yeah ... i'm THIS bored
(Click here to post your own answers for this meme.)

I miss somebody right now. I don't watch much TV these days. × I own lots of books.
× I wear glasses or contact lenses.  (perfect vision mother fuckers) I love to play video games.  (but i hella suck at all of them) I've tried marijuana.
I've watched porn movies. × I have been the psycho-ex in a past relationship.  (i dont get psycho) I believe honesty is usually the best policy.
I curse sometimes.  (i'm gunna have to change that to ALL the time) I have changed a lot mentally over the last year. I carry my knife/razor everywhere with me.
it goes on...Collapse )

(Leave a comment)

August 11th, 2006


06:57 pm - haha
so i'm gunna pretend i have a fan club .....

...of young children




suh-weet!!

(3 comments | Leave a comment)

August 7th, 2006


12:30 am - lame entry
i guess it's kind of unhealthy that i fall alseep crying every night.
sometimes i just feel like i have NO fucking idea what the hell i am living for, and that i should just be somewhere entirely new where i dont know ANYONE -- distance myself from everything in the past, etc.

but that's not exactly an option at this point. so i just have to deal with where i have gotten myself, and live with the consequences of my own actions and all that bullshit.

i dont even know where i am going with this, i just think that there is a lot of shit i have left unsaid, some of it pretty unimportant, but theres obviously enough there that is important to bring me to tears while i am on the freeway driving to work, or laying in bed trying to fall asleep. i dont really know how to deal with all the shit -- but fuck it. it will pass.

(8 comments | Leave a comment)

July 29th, 2006


01:32 pm
so .... i just broke into my own house via my bedroom window.

WAY TOO EASY.

yeah ....

(4 comments | Leave a comment)

July 15th, 2006


11:38 pm
wow ..... fucked up day.

tired as hell.

headache.

can't sleep though ... too much shit.

(2 comments | Leave a comment)

July 4th, 2006


12:38 am
nothing new and exciting, just thought i would update with that.
the end.

(11 comments | Leave a comment)

June 23rd, 2006


09:39 am
bed tomorrow!

then my room is pretty much complete!!!

(1 comment | Leave a comment)

May 27th, 2006


01:23 pm
getting the keys on thursday!!!

(6 comments | Leave a comment)

May 5th, 2006


10:52 am
yeah, so there are TWO MORE DAYS OF CLASSES.

wtf.

then i have one final on friday the 12th, on on tues the 16th, and that's IT.

after that, ill be semi-moving into our new place, but ill still be at home in san rafael too. ahhhh summer came so soon, but im so glad its here. i can't wait to just relax, drive, work a LOT, and see all the people i haven't seen in a while.

ya, that's it for now.

(1 comment | Leave a comment)

April 17th, 2006


05:41 pm - haha
what the fuck? look at this: ibuzz

anyway, yeah.

(6 comments | Leave a comment)

April 8th, 2006


02:52 pm - wooooooooooooot
omg so ...... i officially know where i'm living next year!

awesome place on Francisco and MLK in berkeley .... so perfect.


tomorrow everything will be officialized.

can;t wait to move in!!! (june 1)

(1 comment | Leave a comment)

February 25th, 2006


10:46 pm
ok so for the first time in a LONG time i will try to make a sincere LJ post.
basically life is the same; i work, i go to school, i try to have fun when i can.
right now i am trying to get my ideas flowing for this 6 page paper i have to write by monday.
worked tonight, made money, spent some of it already at walgreens.
i'm at home in san rafael right now, back to berkeley tomorrow.
my car is finally 100% functional -- passenger door opens from inside AND window works (you know what i mean if youve been in it recently).
i don't really know what else to write in here ...

on another note ...

looking for houses is exciting.
i can't wait to settle on one and start moving in.
next year will be so much fun.

k that's it.

(2 comments | Leave a comment)

February 13th, 2006


01:18 am
ok this is my new entry in response to the anonymous comment that was left in dislike of my last entry. lol. HERE:




(3 comments | Leave a comment)

January 12th, 2006


11:28 pm - blah
hmmm .... almost time to go back to school. i'm kinda ready for this next semester, and pretty stoked about switching my major, and even MORE stoked to know that although i did shittily in Chem, i still get the units for it! i'm meeting with my counselor tomorrow to get the whole major-changing deal all straightened out. cool deal.


laterrrrrr



(7 comments | Leave a comment)

November 11th, 2005


12:31 am
you know what i hate right now?




everything.

(3 comments | Leave a comment)

October 10th, 2005


07:36 pm
hahahaa you have to guess what i did today. :-D

(4 comments | Leave a comment)

October 5th, 2005


11:55 pm
RANDOM POST BECAUSE I HAVEN'T POSTED IN HERE FOREVER:

i have no 8:00 discussion section tommorow and i am stoked!! only one class and that's @ 1:00.

1 1/2 weeks till dredg/coheed


YES!

(3 comments | Leave a comment)

September 12th, 2005


09:11 pm
well it's been quite a while since i last updated, and lots of shit has happened since then. nothing i really want to talk about, but most of you know whats up anyway. school's okay, work is going well, etc. things. lot's to think about. jen left for dartmouth last weekend, gus leaves this friday, kyla leaves on saturday .... blah.

things will never be the same again..... multiple reasons.
Current Mood: contemplativecontemplative
Current Music: coldplay

(7 comments | Leave a comment)

August 24th, 2005


10:34 pm
so yeah -- Cal has been pretty awesome so far. been chillin with mazzeo and lots of mew people, and also Gus has come up, DJ came, my manager Greg came, Will came .... yeah lots of stuff to do. school actually doesn't start for another 5 days or so ... so yeah. anyway, if u want to come visit, just let me know. cya.

(4 comments | Leave a comment)

August 20th, 2005


12:17 pm
well ... today, Saturday August 20th, is my last day living here in San Rafael. I mean, it's not like i won't be back, but as of tomorrow, i will be residing in Unit 3, room 312, at UC Berkeley. Everyone needs to come visit me and my roommate -- and come see me at my new place of business too. lol. but yeah -- later.

(2 comments | Leave a comment)

August 13th, 2005


04:43 am
lalalala......
just got home.

working in 7 hours
sleeping for 5 of those
hooray!

(Leave a comment)

August 8th, 2005


08:08 pm
wow i haven't updated in a while ...

well i just got back from a 4 day vacation in Maryland with my mom, visiting my grandma and my mom's old high school friend. we had fun, some highlights, i also took some video of washington DC and stuff.

during vacation, i also found out about my roommate (so excited), bought some new clothes, and ordered my laptop!

now i'm back home, and left with THIRTEEN MORE DAYS until i move into my dorm at Cal. HOLY FUCKING SHIT!

(Leave a comment)

July 27th, 2005


06:00 pm
well ...

i've registered for all my classes now ...

only thing i'm waiting to hear about it my wait-list deal with the College Writing R1A class that i HAVE to take. i'm #6 on the waitlist, yet there are still 6 available spots in the class. well i guess we'll see what happens ...


26 days until i move in! holy crap!
Current Mood: accomplishedaccomplished
Current Music: not music, the news on TV

(1 comment | Leave a comment)

July 26th, 2005


02:24 am
well i've worked 3 nights now as a server.
i've made 80+135+100 ... so roughly $315 so far in tips. woohoo!
spent some of it, but still have most of it.

anyway, no work tomorrow, but i have to figure out the rest of my classes for berkeley, semester 1.


blah ...
Current Mood: pensivepensive
Current Music: pink floyd

(1 comment | Leave a comment)

> previous 27 entries
> Go to Top
LiveJournal.com